مصاحبه آرشیو خبر ها
آلگری : یووه، تیمی با شخصیت !

آلگری : یووه، تیمی با شخصیت !

 

آلگری در مصاحبه ای پس از پیروزی 2 بر صفر شاگردانش در بازی سوپر کوپا در برابر لاتزیو اظهار کرد که یوونتوس با شخصیت تیمی بالایی بازی کرد و اینکه یوونتوس در حال بازسازی و تجدید قوا برای 4 تا 5 سال آینده است.

 

"من به بازیکنانم افتخار می کنم. آنها توانستند خود را به خوبی با شرایط بد زمین بازی تطبیق دهند.

 

" ما موقعیت هایی داشتیم که یکی از آنها را به بدترین شکل از دست دادیم و دوتای دیگر را به گل تبدیل کردیم. پیروزی در این بازی برای ما مهم بود ، چرا که بازیکنان تازه واردی داریم که باید جای خودشان را در ترکیب پیدا کنند و علاوه بر آن تعدادی از بازیکنانمان را هم در اختیار نداشتیم.

 

"سوپر کاپ ، جام مهمی است و پیروزی در آن همیشه مایه خوشحالی ست.

 

خرید های جدید یووه ، ماندزوکیچ و دیبالا دو گل این بازی را به ثمر رساندند تا عملکرد مثبت یووه در به خدمت گیری آنها ثابت شود.

 

"خدیرا و ماندزو بازیکنان با کیفیتی برای اروپا هستند که متاسفانه خدیرا مصدوم شده است. ما خریدهای خوبی انجام داده ایم و همه می دانیم که برای هماهنگ شدن تیم زمان لازم است. فقط می توانم از عملکرد امروز بچه ها تشکر کنم.

 

"بازیکنان جوان از فوتبالشان لذت می برند و در زمین سرحال هستند ، اما کم تجربه اند و بنابراین باید مزایا و معایب بازی این بازیکنان را با هم در نظر داشت.

 

کار یوونتوس در بازار نقل و انتقالات به پایان نرسیده است و آنها به دنبال جذب یک هافبک و یک دفاع چپ هستند.

 

" بستگی دارد که چه بازیکنی را بتوانیم در سطح بازی یوونتوس پیدا کنیم و بعد از آن هم ویژگی های بازی او را مورد ارزیابی قرار دهیم. ما می خواهیم یوونتوسی برای آینده بسازیم وگرنه می توانستیم با بازیکنانی که داشتیم به کارمان ادامه دهیم.

 

رقابت های سری آ حدود دوهفته دیگر آغاز میشود و یووه باید در اولین و دومین دیدار خود به ترتیب به مصاف تیم های اودینزه و رم برود.

 

" باید با تفکر مناسب برای هر 38 بازی ، به میدان برویم. تا به اینجا که همه مربیان و دست اندر کاران بهترین تلاششان را برای آماده سازی تیم انجام داده اند و تا به حال روند خوبی داشته ایم.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
زینب عابدی راد
زینب عابدی راد«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: